2007-01-13

Dáridó


- Mi lesz Lagzi Lajcsiból, ha fölnő?

- Lakodalom Lajos.

Címkék:

2 Commentarios:

At 21 április, 2007 19:52, Anonymous Névtelen scribeva...

szia!Tök véletlenül klikkeltem,de nagyon jók a vicceid.Főleg az aktuális vizitdíj.Én is magyar vagyok,az E nomine együttesről keresek infót,valami miatt(???)ezt az oldalt is a keresőbe dobta.Szia!Mina.

 
At 29 április, 2007 11:28, Blogger Petro Ferrero de Hungaria scribeva...

Szia, Mina!

>>Tök véletlenül klikkeltem,de nagyon jók a vicceid.<<

Ennek örülök. Nem reklámozom a blogomat, mert azt szeretném, ha az emberek spontán fedeznék fel. Te vagy az első ilyen külsős, akit nem ismerek, de kommentárt hagyott. Köszi!

>>Főleg az aktuális vizitdíj.Én is magyar vagyok...<<

Hát igen..."Sírva vígad a magyar..." :-)

>>az E nomine együttesről keresek infót,valami miatt(???)ezt az oldalt is a keresőbe dobta.<<

Valószínűleg azért, mert a "nomine" szó nem csak latin, hanem interlingua szó is, amely nyelvet beszélem, művelem, olvasom és írom.

Erről a nyelvről a főoldal linkjeire kattintva találsz információkat.

 

Megjegyzés küldése

<< Home