2006-08-09

A világon egyedülálló lantcsembaló Magyarországon készült

Az interlingua nyelvű blogomba írtam a világon egyedülálló lantcsembalóról, amit egy magyar mester készített. A linkeket, képeket, zenéket és videókat lásd ott!

Címkék:

2 Commentarios:

At 21 augusztus, 2006 11:43, Anonymous Névtelen scribeva...

Az "ott" hivatkozásra kattintva nem jön be az interlingua nyelvű blog.

 
At 21 augusztus, 2006 14:08, Blogger Petro Ferrero de Hungaria scribeva...

Intézkedtem, Anonymus...

A dolog azért volt, mert megváltoztattam (kibővítettem) a bevitel címét (mert valaki félreértette, lásd az egyik kommentárt), de arra nem gondoltam, hogy a hivatkozás itt emiatt érvényét veszti. Kösz, legalább most ezt is tudom, hogy ilyenkor ez ügyben is intézkedni kell.

Remélem, most működik; ez a weblap frissítése után ki fog derülni.

 

Megjegyzés küldése

<< Home